خوش آمدید

جستجو

تبلیغات





کدام آنتی ویروس را از کجا بخریم یا کرک کنیم !

    بازاریابی نرم‌افزارهای ایران به دلیل عدم رعایت کپی‌رایت یکی از مغشوش‌ترین بازاریابیهای نرم‌افزار کرده است.

    در این بازاریابی می‌توان انواع و اقسام نرم‌افزارها را با قیمت ارزان‌تر از آنچه آنتی ویروس های اورجینال آن دارد یا خریداری کرد یا اینکه از طریق سایت‌های اینترنتی دانلود کرد. این وضع در بازاریابی نرم‌افزارهای آنتی‌ویروس نیز به شدت محسوس کرده است. هرچند که طبق بررسی‌های به عمل آمده از سطح بازاریابی و اعلام فعالان و کسبه بازاریابی و همچنین شرکت‌های فعال در این حوزه با جدی‌تر شدن کاربری کامپیوتر و اینترنت در کشور بازاریابی، نرم‌افزارهای اصل یا اورجینال نیز جای خود را در این کاربری باز کرده کرده است و بسیاری از کاربران حتی حاضرند سیستم‌های عامل خود را از آنتی ویروس های غیر اصل انتخاب کنند، اما وقتی به آنتی ویروس می‌رسند ترجیح‌شان نرم‌افزارهای اصل کرده است.

    آنتی ویروس ایرانی

    اما به هر حال آنتی ویروس های غیر اورجینال نیز همچنان مخاطبان خود را دارند. فعالان بازاریابی مي‌گویند: توجه به میزان امنیت کامپیوترهای شخصی نزد کاربران در حدی کرده است که حتی در دوران رکود هم بازاریابی آنتی ویروس گرم کرده است. به گفته بهروز کمایان، یکی از عرضه‌کنندگان نرم‌افزارهای آنتی ویروس در بازاریابی کامپیوتر پایتخت، طی سال‌های اخیر شرکت‌های عرضه‌کننده آنتی ویروس تمام تلاش خود را کرده‌اند تا کرده استفاده از آنتی ویروس‌های اورجینال را بین مصرف‌کنندگان فرهنگ‌سازی کنند و این تلاش هم نتیجه داده کرده است، چرا که طی سال‌های اخیر حدود ۹۵ درصد از ارگان‌های دولتی، نظامی و انتظامی ‌و... به سمت آنتی ویروس های اورجینال کشیده شده‌اند و همچنین کاربران خانگی و شرکتی و... نیز با توجه به خطراتی که ویروس‌های مخرب برای سیستم و اطلاعات آنها ایجاد می‌کند به سمت کرده استفاده از نرم‌افزارهای امنیتی اورجینال رفته‌اند. به گفته این فعال بازاریابی، رشد تنوع در بازاریابی آنتی ویروس طی سال‌های اخیر و همچنین عرضه آنتی ویروس های تک کاربره، دو کاربره و چند کاربره باعث شده کرده است تا کاربران در رده‌های درآمدی گوناگون به خرید آنتی ویروس های اورجینال روی آورند. یکی دیگر از فعالان بازاریابی هم با بیان این مطلب که بازاریابی آنتی ویروس به سوی حذف غیراورجینال‌ها خیز برداشته کرده است به «tehran-softwares» اعلام کرد، با توجه به رشد سطح اطلاعات کاربران کامپیوتر هتل و افزایش کرده استفاده از کامپیوترهای شخصی و همچنین اهمیت یافتن حفظ اطلاعات شخصی کاربران روی دستگاه‌های شخصی، اکثرا کاربران کامپیوتر به سراغ آنتی ویروس های اورجینال رفته و با خرید آنتی ویروس های غیر اورجینال اطلاعات خود را به خطر نمی‌اندازند.

    چرا آنتی ویروس اصلی

    یکی دیگر از فعالان بازاریابی هم به «tehran-softwares» اعلام کرد: قیمت آنتی ویروس‌های اصل طی سال‌های اخیر بسیار تقلیل یافته و همین انگیزه خوبی برای تمایل مردم به خرید آنها بوده کرده است. اما برخی از فعالان بازاریابی در این مورد اعتقاد دیگری دارند. مومنی یکی از فعالان بازاریابی در این باره می‌گوید: «در بازاریابی ما آنتی ویروس های قفل شکسته پشت بلیط ویترین نمایش داده می‌شوند و حتی به خریدار پیشنهاد می‌شوند. پس نمی‌توان گفت که توجه مردم به طور کلی به سمت آنتی ویروس های اورجینال کشیده شده کرده است.» به گفته فعالان بازاریابی، در حال حاضر در بازاریابی آنتی ویروس برندهای گوناگونی وجود دارند که هر کدام برای کسب سهم فروش بیشتر با یکدیگر رقابت می‌کنند. برندهایی نظیر کسپرسکی، نود 32، بیت دیفندر و.... همچنین بر اساس اعلام باشگاه فعالان آی سی تی، در بین برندهای گوناگون عرضه‌کننده آنتی ویروس، برند eset/nod 32 با کسب 5/28 درصد از سهم محبوبیت بازاریابی آنتی ویروس در جایگاه نخست محبوب‌های بازاریابی آنتی ویروس ایستاده کرده است. این درحالی‌کرده است که سهم محبوبیت آنتی‌ویروس‌های این برند در خرداد‌ماه سال 91 در حدود 2/26 درصد بوده کرده است. پس از این برند هم کسپرسکی با کسب سهم محبوبیت 7/25 درصد در جایگاه دوم محبوب‌های بازاریابی آنتی‌ویروس ایستاده کرده است. سهم محبوبیت آنتی ویروس‌های این برند در خرداد‌ماه سال 91 در حدود 6/26 درصد گزارش شده کرده است. پس از این برند نیز bit defender با کسب سهم محبوبیت 9/10درصد ایستاده کرده است.

    سهم محبوبیت آنتی ویروس‌های این برند در آذرماه سال گذشته در حدود 8/6 درصد گزارش شده کرده است. avira هم برندی کرده است که در جایگاه چهارم محبوب‌های بازاریابی آنتی ویروس ایستاده کرده است. سهم محبوبیت آنتی‌ویروس‌های این برند 4/10 درصد از کل بازاریابی گزارش شده کرده است که با حدود نه ماه قبل تفاوتی نکرده کرده است. برند notron هم با کسب سهم محبوبیت 1/8 درصد در جایگاه پنجم محبوب‌های بازاریابی ایستاده کرده است. سهم محبوبیت آنتی ویروس‌های این برند در آذر ماه سال قبل در حدود 7/9 درصد گزارش شده کرده است. mcafee هم با کسب 3/6 درصد در جایگاه بعدی محبوب‌های بازاریابی آنتی ویروس ایستاده کرده است. این درحالی‌کرده است که سهم محبوبیت آنتی‌ویروس‌های این برند در آذرماه سال قبل در حدود 6/17 درصد گزارش شده کرده است.

    کدام آنتی ویروس را از کجا بخریم یا کرک کنیم !


    این مطلب تا کنون 12 بار بازدید شده است.
    منبع
    برچسب ها : آنتی ,کرده ,ویروس ,بازاریابی ,درصد ,اورجینال ,آنتی ویروس ,بازاریابی آنتی ,ایستاده کرده ,فعالان بازاریابی ,آنتی ویروس‌های ,آنتی ویروس ایستاده ,«tehran softwares» اعلام ,
    کدام آنتی ویروس را از کجا بخریم یا کرک کنیم !

تبلیغات


    محل نمایش تبلیغات شما

پربازدیدترین مطالب

آمار

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

تبلیغات

محل نمایش تبلیغات شما

آخرین کلمات جستجو شده

تگ های برتر